Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere için gestaltlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, hasılat ve bağ alanları üzere değişkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz için farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, iyi maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değişme hakikat olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde önem meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle alay malay çıktı “ne istersem onu kızılırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs sınır eke rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına hile iş proseslerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin takip eden yıllarda genel ağ şehir çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir hüviyet evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çkızılışmalarını belirli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan mevduatın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında mebdelayıp şirketin tam mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birşunca projenin saat zarfında üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da özge bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi taliınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine destelı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, sonunda matlup özları vermemektedir.